Rower cortina transport

Jazda na pojeździe jest specyficznym środkiem transportu, który wymaga mimo wszystko bardzo dużo kłopotu i spala dużo kalorii, dlatego konieczna jest warta dieta rowerowa. Jest to też właściwy rozwiązanie dla pań, które zamierzają stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, którzy zamierzają mieć rower tylko jako sposób transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej mamy kilka wskazówek, jakimi powinny się kierować osoby pokonujące spore dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla nowych jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu powtarza się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w porządku dnia. Ma ono zbyt zadanie dostarczenie nam energii na resztę dnia, a pozostałe posiłki tylko tę energię uzupełniają. Skutecznym wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Chcąc się na rower, dobrze jest pamiętać o smacznej przekąsce, która przysporzy nam grup i zaspokoi nagły głód. Głównym jej składnikiem powinny być cukry proste, dlatego radzi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast idzie o warzywa, optymalnym lekarstwem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy mieć potężny głód. A nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do dużego obiadu zasiadamy natomiast później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede każdym nie wolno zapominać o optymalnym nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawkę płynów. Najskuteczniejszym podejściem będzie oczywiście woda, żyć potrafi odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba też mieć wiedzę tego, że pracownik potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacje oczywiście od płci i wagi ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie pomysły nie jest oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla kobiet, jakie są zainteresowane dobraniem najwłaściwszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki system, żeby były jako najodpowiedniejsze właśnie dla nas, nie zaś dla zwykłej osoby.